Cand penibilul depaseste orice limita.

Rar mi-a fost dat sa vad ceva mai penibil decat acest afis stradal al FRF, CNCD si al nu stiu caror ONG-uri care se autointituleaza „reprezentate ale tiganilor„. Din investigatiile mele pe internet, am aflat ca acest afis are ceva vechime, dar abia ieri am avut neplacerea sa-l vad, motiv pentru care scriu azi despre el. Am mai spus si in alte articole de pe acest site: nu imi place fotbalul absolut deloc. Nu m-as duce pe un stadion in viata mea. Dar nici nu pot sa inchid ochii si sa ma fac ca nu vad abuzurile si denigrarile strigatoare la cer la care sunt supusi amatorii acestui sport.Legea absolut scelerata a lui Dumitru Dragomir, eufemistic intitulata „Contra violentei din sport„, a transformat stadioanele Romaniei in adevarate lagare de exterminare. Spectatorii sunt in mod automat considerati TERORISTI. Libertatea de exprimare le e complet interzisa. Oficialitatile din fotbal sunt persoane sacre, despre care nu poti spune decat lucruri de bine: daca il injuri pe Dumnezeu din ceruri nu patesti nimic; dar daca il injuri pe Dumnezeu Dumitru Dragomir risti sa putrezesti in inchisoare! Ce sa mai vorbim de jandarmi, care practic au dreptul de a dispune judecati sumare asupra cui li se pune lor pata. Despre abuzurile acestor „reprezentati ai fortelor de ordine” am mai scris si s-ar putea scrie sute de mii de pagini!

Si mai e, bineinteles, obsesia asta stupida cu „rasismul” si „discriminarea”. E adevarat, am mai auzit suporteri strigand: „Moarte ciorilor!”. Da, si?! Ce-i cu asta! Nici mie nu imi plac ciorile! Sunt niste pasari negre, urate, care fac zgomot si gainate pe strazi. Si chiar reprezinta o problema mare in Romania. Numai in Bucuresti vin in roiuri cu sutele de mii! Dar nu, daca zici ceva de ciori esti musai un rasist!? Cum Dumnezeu, eu nu pricep: cioara este o PASARE, nu o fiinta umana! Dar lasa ca vajnicii luptatori „antidiscriminare” stiu ei ca daca spui „cioara” te gandesti de fapt la „tigan” si daca zici „moarte ciorilor” de fapt le doresti moarte tiganilor! Dar de unde stiu ei asta; sunt telepati?! Cum isi permit sa acuze oameni in acest mod?! Dupa „logica” asta, orice poate insemna orice altceva, iar oamenii sunt pedepsiti pentru ceea ce se presupune ca ar gandi!! Nu doar ca nu mai avem dreptul sa spunem ceea ce gandim; dar si libertatea de gandire ne este interzisa!!

Apropo: CNCD-ul i-a dat avertisment unui manelist (tigan de etnie) pentru ca ar fi cantat, la o nunta, o melodie cu refrenul „Liga campionilor, interzisa ciorilor!”. Absolut deliraaaaaaaaaaaaaaaaaaant!!!! Cred ca nici Franz Kafka, Samuel Butler si George Orwell daca s-ar fi straduit sa scrie impreuna nu si-ar fi putut imagina ceva care sa frizeze ABSURDUL mai mult decat realitatea in care traim!

Acum drept vorbind: Cine e rasist?! Nu sunt tocmai cei care afirma (implicit) ca tiganii sunt ciori si pun afise pe care scrie „Mori tigane!”?! Ba da! Si ei strica jocul de fotbal, nu suporterii!

Lasă un răspuns

