Cum poti deveni infractor.

Urmatoare povestioara este reala; nu pot sa dau numele celui care a patit-o, dar o redau ca un avertisment pentru cei care au prea multa incredere in „prieteni”.

„Eu te consider prietenul meu si te rog sa mergi tu pana la boutique sa mai iei doua beri si iti zic
– Uite ia cheile de la masinutza si talonul sa nu mai mergi atata, ca am incredere in tine. ca doar na, te pun sa cari o lada .
Tu, te duci sa iei berea si nu mai vii, ma suni si imi zici ca pana mea, s-a stricat masina, ca a trebuit sa pleci brusc cu altcineva pana la munte…ma rog inventezi ceva.

Acum incep scenariile…

Scenariul 1.
Te duci la un prieten, faci carte de identitate ca doar ai talonul de la mine, ii pui folie si o vinzi in ora aia cat eu inca beau la tine in casa. Adica iei de la unu 2000 EUR si vii linistit acasa…
– Salut , unde e masina?
– Pai i-am dat-o unui prieten s-o repare, m-a tractat!
– Ma rog, hai ca vedem maine ce-o fi avut zic io, hai sa ne culcam
Eu a doua zi, ma trezesc cu unu la usa..:
– Domnu, haideti sa facem actele de vanzare cumparare pe masina
– Ce-ai domne, esti nebun? Masina mea e la reparat.
– Nu domnu, io am cumparat-o aseara de la unu…(prietenul tau)
– Pleaca domne ca e o neintelegere
Vad masina parcata langa un bar. Ma sui in ia ca doar am celalat rand de chei… Surpriza, sunt INFRACTOR potrivit legii romane. Mi-am furat propria masina!

Scenariul 2.
Ma suni si imi zici, bai imi pare rau, nu pot sa iti dau masina, ca am o problema cu casa de la Paris, mi-au spart-o unii, plec acu. A doua zi vad masina pe strada parcata. Ma sui in ea, ghici ce se intampla…. Legea romana ma considera INFRACTOR!”

Lasă un răspuns

