Din nou despre campaniile „anti-fumat”!

Nu sunt fumator si nu intentionez sa ma apuc de fumat, dar sunt total impotriva persecutiei la care sunt supusi fumatorii. Fumatorii au ajuns sa fie tratati azi aproape la fel de rau ca evreii pe vremea lui Hitler (sigur, deocamdata nu s-au inventat lagare de concentrare pentru fumatori, dar vad ca spre asta ne indreptam). Fumatorii sunt facuti vinovati de toate relele din lumea asta! S-a depasit de mult orice masura, orice limita a bunului simt! Mai mult, ati ajuns sa ne persecutati si pe noi, care mai bem cate o bere din cand in cand! Vreti sa fim cu totii oi virtuoase? Ipocritilor!!!

Ce ma deranjeaza? Ma deranjeaza cand Ministerul Insanitatii Publice cheltuie zeci de milioane de euro pentru ca sa admiram noi chilotii rosii ai Mihaelei Radulescu, pe afise gigantice care impanzesc toate orasele din Romania! Asta ma deranjeaza rau de tot! In timp ce medicii sunt platiti in bataie de joc, motiv pentru care o intind pe rupte din tara, spitalele sunt cum sunt, ministerul sanatatii risipesti absolut aiurea banii publici pe tot felul de „campanii” absolut idioate si lipsite de orice finalitate. Sigur, o parte din acesti bani ajung… in anumite buzunare!

Ma mai deranjeaza foarte mult inca un lucru: Ca statul vrea sa ma „protejeze”, fara sa-i fi cerut eu acest lucru, incalcand prin aceasta cele mai elementare drepturi si libertati individuale! Incepand cu 1 ianuarie 2009, intram si noi „in rand cu lumea”: fumatul va fi interzis in toate spatiile publice si private inchise (exceptand, deocamdata, locuintele proprii)! In alte tari, fumatul a fost interzis si in toate spatiile publice! Este de-a dreptul strigator la cer!!!

Comentariu primit de la un (fost) fumator: „Niciodata nu va exista un cetatean care sa se lase de fumat in urma acestor reclame. Niciodata. Ai dreptate sa spui ca sunt campanii ipocrite. Am fumat cca.30 de ani, si m-am lasat intr-o clipa, asa cum m-am si apucat. Am hotarat intr-o fractiune de secunda, am decis ca sunt mai puternic decat viciu si m-am lasat. Nu m-am simtit rau de la tigari, nu mi-a spus doctorul sa nu fumez, ci pur si simplu asa am simtit eu. Nu a fost deloc greu. Dar cand vad reclamele astea de doi bani, mai ales banii cheltuiti ineficient in ele, ma apuca dracii. Cu banii care i-a incasat Mihaela Radulescu pe chilotii rosii, dadeam recompensa celor ce se lasa de fumat si era mai eficienta treaba. Dar, asta e. Viata merge inainte.

Un răspuns la Din nou despre campaniile „anti-fumat”!

  1. […] daca nu-s de acord cu tine, voi lupta cu tarie pentru drepturile tale! Acum, fumatorii sunt persecutati! Cine imi garanteaza ca maine nu vor fi persecutati si cafegii sau cei care mai beau o bere, doua […]

Lasă un răspuns

