Orase orwellizate: Pitesti.

Primaria este cu ochiul pe tine!
Trei „surioare” te privesc!

2 răspunsuri la Orase orwellizate: Pitesti.

  1. alex spune:

    Stiu ca e ingrijorator, ce se intampla… dar neste camere amarate de luat vederi sunt peste tot, banci, aeroporturi, etc, nu inseamna ca suntem un stat totalitar…. si eu acasa in Bucuresti obijnuiam sa am vreo doua camere cu vedere inspre strada… si am prins doi hoti intrand la vecinu si cateva zgarieri de masina in felul asta, inregistrate, v-ati mira sa vedeti ce se intampla noaptea pe strada…

    Intr-adevar, intr-un fel nu-mi place sa stiu ca ma vede cineva si daca ma scobesc in nas… da nu am io ce le face…

  2. saccsiv spune:

    APEL LA NESUPUNERE: refuzati noile pasapoarte, buletine, acte de identitate, carnete de sofer. Cuvant al Parintelui Iustin Parvu catre poporul ortodox: Este vremea muceniciei! Luptaţi până la capăt! Nu vă temeţi!

    http://saccsiv.wordpress.com/2009/01/14/apel-la-nesupunere-refuzati-noile-pasapoarte-buletine-acte-de-identitate-carnete-de-sofer-cuvant-al-parintelui-iustin-parvu-catre-poporul-ortodox-este-vremea-muceniciei-luptati-pana-la-capat-n/

Lasă un răspuns

