N-avem bani de creta, dar avem pentru camere de supraveghere!

Intr-o unitate de invatamant din Capitala (prefer sa nu-i dau numele), am intalnit urmatoarea situatie. Criza cretei! Din motive necunoscute, nu s-au alocat bani pentru cumpararea acesteia. Asa ca s-a luat masura de a rationaliza folosirea cretei. Doritorii pot lua doar doua bucati de creta. Cutia de creta este tinuta sub paza in secretariat (care arata, apropo, destul de luxos). Ma miram si eu ca prostul: uite ca bani de camere video au avut; dar de creta nu. Greseala mea e ca m-am mirat cu voce tare, asa ca am fost aspru mustruluit!

Ce pot sa mai comentez? Asta e… o sa vin cu creta de acasa! Sau poate o sa donez; daca aia tot au atata „grija” de mine incat sa ma filmeze!

One Response to N-avem bani de creta, dar avem pentru camere de supraveghere!

  1. Luptam impotriva dictaturii, impotriva Statului Totalitar, stim intr-o anumita masura situatia. Este bine ca apar reactii inscrise astfel, precum articolele de mai sus. Sunt cu Masoneria Globala si Galben-Verde-si-Metalul-Negru.

Lasă un răspuns

