Simt nevoia de o pauza.

Ati avut vreodata senzatia ca vorbiti cu peretii? Ca orice spuneti sau faceti nu are nici o importanta? Lucrurile sunt cum sunt si nu pot fi schimbate! E frustrant! Asta simt zilnic. Sunt mai multe metode de adaptare la cacat! Cea mai comoda e sa-l mananci si tu si sa te lingi pe buze zicand ca e miere! Si daca, totusi, nu poti sa te minti pe tine insuti si sa-ti spui ca cacatul e miere? Reactia inevitabila e un sictir total! Ura nascuta din neputinta!

Lumea e asa cum e; oamenii sunt asa cum sunt. Lucrurile nu pot fi schimbate. Daca ai un loc al tau unde sa te retragi si sa-i bagi pe toti in […] e bine. Sa uiti de mizeria de zi cu zi. Sa mergi pe strada fara sa interactionezi cu mediul inconjurator. Sa uiti ca viata e o curva nenorocita, si ca singura realitate e durerea, umilinta, violenta, boala, moartea! Sa iti imaginezi ca exista undeva un loc frumos si pur. Basme! N-o spun in sens peiorativ…

Dintre lucrurile pe care le detest in lumea asta, ipocrizia e pe primul loc – mai ales ipocrizia oamenilor fata de propriile lor persoane! (asta nu inseamna ca eu n-as fi, uneori, ipocrit; sper ca am „dreptul” sa-mi detest propria persoana, sau nici asta nu mi se permite?!) Mi-ar placea sa ii scuip intre ochi pe toti nemernicii care deschid gura pentru a scoate expresii de genul „binele public”, „interesul cetateanului”, „democratie”, „alegeri libere”, „responsabilitate cetateneasca”, „lupta impotriva drogurilor”, „campanii anti fumat”, „protejarea minorilor” etc. etc. Oare societatea asta nenorocita nu se poate cladi decat pe asemenea minciuni? Atunci sa se duca dracului! Ca din partea mea, asta merita!

Sunt extremist, nihilist, anarhist sau mai stiu eu ce? Putin imi pasa! M-am saturat sa traiesc in minciuna si prefacatorie. De asta evit pe cat se poate lumea din jurul meu! De ce ar trebui sa le fac pe plac altora? Am primit o educatie foarte proasta de la parinti, din punctul asta de vedere! Sa fii cinstit; sa nu furi; sa nu injuri; sa nu ii superi pe altii; sa nu te ambitionezi etc. Daca aveti copii – eu n-am si nici nu vreau sa am – sa nu ii educati astfel! Dimpotriva! Sa-i invatati sa fie rai, sa fure (dar sa nu fie prinsi), sa minta fara jena (dar sa stie sa-si acopere minciunile), sa fie vicleni, ipocriti cu ceilalti – dar nu fata de ei insisi; sa fie egoisti la modul extrem; sa nu-i intereseze decat propria bunastare; sa nu le pese de suferintele altora, dimpotriva, sa provoace suferinte; sa-i calce pe altii in picioare, pentru a nu fi ei insisi calcati in picioare! Asa ar face orice parinte responsabil, dupa parerea mea!

In nici un caz nu si-ar invata copii sa fie „cuminti”, sa nu bea (ca dauneaza grav sanatatii), sa nu fumeze, sa nu se droghieze, sa traverseze pe la trecerea de pietoni (de parca nu poti muri calcat de masina pe trecerea de pietoni; esential e sa te feresti de masini, nu sa respecti niste reguli cretine!) etc. Stiu ca multi ma injura deja. Altii poate sunt dezamagiti de ceea ce zic. Ma rog, cine o fi citind ce spun. Credeti ce vreti! La fel si eu. Lumea e un loc crud; crud pentru ca e complet indiferent. Supravietuieste cine poate..

Ne place asa de mult sa ne prefacem ca suntem nemuritori; ca nu exista moarte! Ca durerea poate fi ocolita! Ca exista un fel de morala universala; ca dreptatea va triumfa in cele din urma. Ca … totul va fi ok. Ca exista undeva „sus” (de parca acest cuvant are vreun sens fizic) „cineva” care ne iubeste. O prostie! O autoamagire! O copilarie! O aberatie! Nu exista nimic din toate astea. In final, toti murim!

4 răspunsuri la Simt nevoia de o pauza.

  1. GreywolfNo spune:

    Nu renunta! Nu vorbesti in gol! Daca esti injurat esti pe calea cea buna, daca esti incurajat insemna ca si altcineva gandeste ca tine! Succes!

  2. relu spune:

    Nu exista starea de repaos.Ori evoluam interior ori regresam.Inainte!Intunericul este absenta luminii.Lumina din noi oricum exista,doar ca noi o intunecam si din cauza asta suferim.raul va raspandi rau binele va transmite binele.

  3. Asteptam postari noi. Nu avem de pierdut decat lanturile…

  4. fiks_by_fiks spune:

    ai dreptate,cred ca ceea ce vb tu inseamna depresie/…eu since cand is cu capul la pamant iau si ma duc diirect la cineva sa ma descarc/…ori prin muzica ori prin a juca fotbal sau orice altceva..cand esti deprimat dimpotriva trebuie sa stai si sa vb cu oamenii si sa-I faci sa te inteleaga si tu pe ei…frate tineo tot asa esti tare..

Lasă un răspuns

